2 måneders online forløb med sparring og feedback på dine tekster

SKRIV ET VELKOMSTFLOW

Med nyhedsbreve og salgssider,
der RENT FAKTISK sælger på autopilot

Forestil dig, at du laver en kop kaffe og gør dig klar til en dag ved skrivebordet.

Du tænder din computer.

Og så tjekker du lige, hvad du har solgt for siden sidst.

Forestil dig så, at der er landet 3 salg siden i går. 

*pling*

Og endnu et salg tikker ind.

Mens du drikker din kaffe.

Der er to måder, du kan opnå ovenstående på:

Du kan enten vælge at skrive et nyhedsbrev. Du skal ha’ en god idé, researche, skrive og læse korrektur og alt det der, inden du sender det ud. Og venter på salget. Derefter kan du skrive endnu et nyhedsbrev fra bunden, sende det og vente på mere salg. Og gøre arbejdet igen og igen.

Men du kan også vælge den nemme løsning 👇

Det er løsningen, hvor du skriver en række af nyhedsbreve, som du sætter op til at blive automatisk sendt ud til fx nye læsere på din liste. Det betyder, at du kun skal skrive nyhedsbrevene én gang. Men at de kan sælge for dig igen og igen. Og igen.

*pling*

… og der var endnu et salg.

Hvis du godt kunne tænke dig løsning nummer to (altså den løsning hvor salget kommer automatisk), så er du landet det rette sted:

Måske har du allerede et velkomstflow, der ikke sælger.
… eller måske har du slet ikke et nyhedsbrev.

Men det fikser vi på velkomstflow-forløbet:

Forløbet består af to hovedingredienser

… og ja, du får mulighed for at stille spørgsmål og få hjælp til dine salgssider og nyhedsbreve. Det er ikke online forløb, hvor du skal sidde med det hele selv.

?

8 x skriveworkshops med sparring og feedback

Vi mødes til 8 online skriveworkshops á 3 timer undervejs i forløbet, hvor vi arbejder med dit velkomstflow. Der vil være mulighed for at stille spørgsmål og få sparring på dine nyhedsbreve og salgssider.

?

Online skrivelektioner der lærer dig det nødvendige

Mellem hver skriveworkshop vil du få adgang til udvalgte online skrivelektioner med skabeloner, how tos og eksempler, der lærer dig de copywriting-teknikker, du har brug for.

Målet er, at du efter forløbet har skrevet et færdigt velkomstflow, der rent faktisk sælger dine kurser, ydelser, services eller forløb – og at du også ved, hvordan du kan optimere det, så du kan sælge mere og mere.

Vi mødes til en kickstart den 20. april kl. 9.00-10, og har fælles afslutning den 20. juni kl. 13.00-14.00.

Udover det ser planen sådan her ud 👇
Den sidste time af hver workshop er afsat til spørgsmål og sparring.

N

#1 Planlæg dit flow

d. 25 april kl. 9-12.00

Hvad vil du sælge, og hvilken freebie og hvilke mails skal du sende for at sælge netop det? Vi starter med at sætte mål og lægge en plan for dit velkomstflow – det sikrer fokus og sammenhæng, så dit velkomstflow rent faktisk sælger.

N

#2 Tiltræk nye læsere

d. 9 maj kl. 9-12.00

Vi vælger den rette freebie ud fra, hvad du gerne vil sælge. Måske skal din nuværende freebie twistes med en ny titel, men det kan også være, at du skal lave en ny. Du får redskaber til at teste om den virker (kan den tiltrække leads?). 

N

#3 Tripwire-teknikken

d. 16 maj kl. 9-12.00

Tripwire-teknikken er en gennemtestet metode til at øge salget. Der er dog flere måder at gøre det på, og på denne workshop vælger den rette for dig og skriver en kort salgsside, som kan bruges til dit tripwiretilbud. Du får flere skabeloner at vælge imellem.

N

#4 Strategisk content

 d. 22 maj kl. 9-12.00

Hvad skal du skrive i dine nyhedsbreve? På denne workshop arbejder vi med strategisk content, og du vil få teknikker, så det bliver nemt for dig at skrive værdifulde mails, din målgruppe vil elske, men som også gavner din forretning.

N

#5 Salg

d. 8 juni kl. 9-12.00

Nu skal vi arbejde med den del af din velkomstserie, der skal gi’ overskud. Vi skal prøve at skrive en lang salgsside, og du kommer til at lære flere teknikker til at skrive attraktivt, psykologiske triggere, CTA-knapper og sælgende testimonials. 

N

#6 Fri sparring

d. 13 juni kl. 9-12.00

Der opstår altid noget uventet, så denne workshop er afsat til sparring og spørgsmål om hvad som helst. Så du kan få hjælp, der hvor du er gået i stå, eller der hvor du gerne vil nå endnu længere.

N

#7 Sælgende mails

d. 20 juni kl. 9-12.00

Vi skal ha’ planlagt en serie af automatiserede salgsmails, så du kan sælge det produkt, den service eller ydelse, du har valgt. Hvor mange mails, skal du sende, og hvordan sikrer du at dine nyhedsbreve bliver læst? Du lærer bl.a. hvordan du skriver sælgende uden at være for meget.

N

#8 Justér og tilret

d. 17 august kl. 9-12.00

Hvad kan du gøre for at optimere antallet af salg? På denne sidste workshop har vi fokus på, hvordan du bruger dine til tal til at  forbedre dit velkomstflow. Så du kan lave løbende justeringer og sælge mere – eller fikse det, hvis noget ikke virkede i første omgang.

… og ja, den sidste workshopdag ligger først i august, selvom forløbet egentlig slutter i juni. Ved at vente med den sidste workshop for du mulighed for at teste dit velkomstflow af, inden vi mødes for at snakke om, hvordan du spotter optimeringspotentiale.

Hvem er forløbet for?  Det korte svar er, at det er for dig, der er coach, konsulent, vidensformidler m.m. og som sælger (eller gerne vil sælge) med nyhedsbreve og drømmer om at sælge på autopilot. Måske har du aldrig før sendt et nyhedsbrev, og måske har du slet ikke en liste i dag. Eller måske har du allerede prøvet en del af med freebie, salgsmails og så videre, men du kan ikke få det til at virke godt nok. Du er velkommen på forløbet. Det vigtigste er, at du er klar til at ta’ action 🔥

Hvem er jeg – og hvorfor kan jeg lære dig at skrive et velkomstflow, der sælger?

Hvis ikke du allerede kender mig, så kan jeg fortælle, at jeg har en baggrund som journalist og over 10 års praktisk erfaring med copywriting, markedsføring og salg via nyhedsbreve. Derudover har jeg efterhånden solgt 2200+ online skrivekurser og haft mere end 1500 forskellige kursister igennem.

Og fordi jeg ved, at mange kæmper med den at få deres velkomstflows til at fungere har jeg besluttet at dele ud af min viden på et mindre, lukket forløb.

%

af de nye læsere på min liste køber det første online skrivekursus, jeg forsøger at sælge dem. Hvad ville det betyde for din forretning, hvis du kunne gøre det samme?

Din investering i et velkomstflow, der kan sælge for dig igen og igen

4995 kr. + moms 

Det svarer til lidt over 600 kr. online skriveworkshop, og det er muligt at betale i op til 4 rater. 

OBS: Der er max plads til 25 deltagere på forløbet.

Praktisk info:
Forløbet starter den 20. april 2023, og alle workshops og Q&A’s kommer til at foregå på zoom. Der kan betales i rater, og efter tilmelding vil du modtage en faktura samt en bekræftelsesmail. Da dette er et betaforløb er prisen MARKANT lavere, end den vil være fremover – til gengæld har du mulighed for at få indflydelse på indholdet.

Er du i tvivl, om det også kan lykkes for dig? Her er, hvad der skete, da revisoren, stylisten & garderobeeksperten samt kostpsykologen fik et velkomstflow

Gitte Haugaard fik 217 tilmeldinger til sit nyhedsbrev og har 4 gange så mange bookninger som normalt den første måned, efter hun havde lavet et velkomstflow – og det uden at bruge en krone på annoncering

“Før forløbet anede ikke, hvor jeg skulle starte! Jeg havde givet lidt op på freebies, nyhedsbreve og landingpages, fordi det ikke gav noget som helst. For selvom jeg havde købt masser af onlinekurser og deltaget i webinarer, så kunne jeg bare ikke knække koden. Det var som om jeg manglede nogle brikker til et puslespil. Men da jeg fik hjælp til mit velkomstflow og simple metoder til at tiltrække nye læsere, skete der endelig noget. Det første døgn fik jeg over 100 tilmeldinger til mit nyhedsbrev, og jeg solgte 8 små onlinekurser. Jeg vil anbefale forløbet til ALLE, der gerne vil sælge noget med deres nyhedsbreve! Det er pludselig blevet NEMT at skrive landingpages, og jeg har lært, hvordan jeg finder ud af, hvad jeg skal skrive om i mine nyhedsbreve for at det sælger.”

Laura Lava har endelig(!) fået et velkomstflow, der rent faktisk sælger hendes onlinekurser, og 9% af de nye læsere konverteres til kunder

“Jeg var allerede ok erfaren, og jeg vidste hvad jeg ville have: En storsælgende velkomstserie med tripwire. Faktisk havde jeg det hele allerede, men det konverterede ikke godt nok, og jeg ville ha’ din (fluekneppende, var vist det ord jeg brugte) sparring på at få det til at konvertere.

I dag konverterer min velkomstserie ca. 9% af læserne til kunder.

Vores sparringssessioner endte med at være det sjoveste, jeg arbejdede på i mit firma sidste år. Det overraskede mig, at jeg alligevel fik brugt nogle af de fine skrivemodeller, du stiller til rådighed. Det passer mig så godt de bare ligger i mit arkiv nu og jeg kan finde en frem til en given opgave, og jeg vil anbefale forløbet til alle, der vil ha’ en god velkomstserie, der både sælger, men også ‘uddanner’ ens kunder. Men måske især dem, som trænger til at få tingene gjort. Når der er konkrete deadlines og opgaver, så får man eddermame noget fra hånden. Så en anbefaling, til dig der har svært ved at prioritere tid til at arbejde PÅ dit firma og ikke bare I dit firma.”

 

Anne Mette er kun lige gået i gang med sit velkomstflow … og det giver allerede overskud, selvom hun slet ikke er færdige endnu

“Det er simpelthen en genistreg med den lille tripwire!”

“Mens vi snakkede sidst solgte jeg endnu en humørmadliste. Vi er jo stadig i gang og mangler både salgssider og flere nyhedsbreve til serie, men summa summarum er stadig, at det allerede nu ser ud til, at mine leadudgifter tjener sig ind med de to tilbud, vi har sat op. Så jeg glæder mig SÅ meget til at få de næste salgsmails sat på også.”