ONLINEKURSUS

SKRIV TIL SoMe

Skriv, så du fanger din målgruppes opmærksomhed på de sociale medier. Og del indhold, som konverterer dem til kunder i din forretning.

Er du i tvivl om, hvad du skal dele på de sociale medier? 

Måske du føler, at du gør alt det rigtige og giver masser af værdi. Men der sker bare ingenting (eller i hvert fald sker der for lidt), når du deler noget.

Der findes en effektiv model til at skrive opslag til de sociale medier.

Så du får både synlighed, engagement og salg.

Onlinekurset ‘Skriv til SoMe’ er skræddersyet til dig, der er selvstændig eller arbejder indenfor kommunikation og marketing. Og dig der gerne vil lære at knække koden til at skrive til SoMe, så dit content får engagement, likes, kommentarer og delinger.

Kurset er opdelt i tre moduler med en række korte videolektioner på (kan også høres som podcast), der er lige til at gå til. Der følger selvfølgelig worksheets og guidelines med, så du nemt kan bruge redskaberne i praksis.

“Skriv til SoMe” er for dig, der gerne vil lære:

– hvordan en god SoMe-tekst skal bygges op (inkl. de tre byggeklodser, du altid skal bruge)
– konkrete teknikker og skriveråd til SoMe-copywriting
– 10 modeller til at skrive SoMe-indledninger, der får folk til at stoppe op
– hvordan du får dine følgere til at reagere på dine opslag
– hvilke tre typer indhold, du bør dele
– ekstra tips til at nå ekstra langt ud med dit indhold

At kunne skrive til de sociale medier er fundamentet for at få succes med content marketing på Facebook, Instagram eller LinkedIn.

For hvis dit indhold er godt og værd at læse, så arbejder algoritmerne med dig.

Hvad siger dem, der allerede har investeret i kurset?

“Jeg måtte pause flere gange for at skrive idéer ned”

Især lektionerne om STOP-klodser og call-to-actions havde rigtigt mange guldkorn.

Jeg har lært hvordan jeg bruger algoritmer til min fordel, at skrive mit budskab mere klart og hvordan jeg formulerer mig så man stopper op og læser min tekst og ikke mindst tager handling på den call-to-action, jeg har valgt at fremhæve i opslaget. Jeg er motiveret til at eksperimentere med fængende overskrifter og inkorporere meget mere call-to-actions i min SoMe strategi.

Jeg vil anbefale “Skriv til SoMe” til ALLE der arbejder med sociale medier. Gitte er en super dygtig underviser – hun er god til at formidle og motivere mig, så jeg måtte pause flere gange for at skrive idéer ned. 

Jeg kunne heller ikke slippe kurset igen, fordi det var (er) så spændende!

Bine Borg-Thomsen
Yin Branding

“Jeg har også fået forståelse for, hvorfor mennesker tænker og agerer, som de gør”

 Jeg ved godt, at jeg har investeret i et kursus i SOME, men … mens jeg tog kurset tog jeg mig selv i, flere gange, at tænke det over i mine nyhedsbreve også. Og i mine blogindlæg. Så jeg fik meget mere, end jeg havde forventet.

Det var meget mere grundigt gennemgået end jeg havde regnet med. Jeg har også fået forståelse for, hvorfor mennesker tænker og agerer, som de gør.

Jeg glæder mig til at få min nye viden ud i mine SOME indlæg – og se effekten af dem.

Jeg er sikker på, at jeg fremover vil spare masser af tid, fordi jeg har fået nogle enkle retningslininer og nogle supergode værktøjer til at få lavet en masse gode og inspirerende opslag.

Anita Broberg-Jepsen
IDE:SIGN

 

“Er du da vimmer, der er meget meget mere, end jeg havde forventet!”

Har du husket at fortælle HVOR meget indhold, der er i dit kursus? Tænke i morges … ahh lige en kop kaffe og så kigge Gittes ‘Skriv til SoMe’ igennem … okay, jeg blev klogere! 

Jeg skal vidst sætte en hel dag af til det … eller flere!

Er du da vimmer, der er meget meget mere, end jeg havde forventet! Og geniale worksheets! 

Og vildt fedt, at der både er video og lydfiler.

Gitte Haugaard
2Tal Regnskab

Jeg hedder Gitte Stounberg, og jeg har arbejdet professionelt med sociale medier i 10 år

Jeg har lavet SoMe for landsdækkende organisationer, en offentlig myndighed og et sportshold samt rådgivet virksomheder og selvstændige fra alle brancher i, hvordan de slår igennem med deres content på sociale medier som Facebook, Instagram og LinkedIn.

Og nå ja … så bruger jeg selvfølgelig også sociale medier til at tiltrække kunder til min egen virksomhed.

Onlinekurset ‘Skriv til SoMe’ er baseret på klassiske copywriting teknikker, journalistiske redskaber (jeg er uddannet journalist) og masser af praktisk erfaring med, hvad der virker på de sociale medier.

 

DELER DU CONTENT,
DER TILTRÆKKER DIN MÅLGRUPPE
OG FORVANDLER DEM TIL
KUNDER?
 

Din investering i at lære at skrive SoMe tekster, der engagerer og skaber synlighed, er kun 1399 kr. + moms.

Hvad sker der, når du klikker køb?

Du får straks evig adgang til al materialet og kan gå i gang med onlinekurset med det samme. Så snart, du har betalt, får du tilsendt en mail med et login til et særligt onlinebibliotek (måske kender du allerede Simplero?), hvor materialet ligger klar til dig. Og du kan tage det i dit eget tempo og se det igen og igen, så ofte det passer dig – det er det smarte ved et onlinekursus.

Hvordan ville det føles at kunne tiltrække kunder med opslag på de sociale medier?

Det kræver blot et par klik. Og så slipper du fremover for at bruge tid og energi på at skrive SoMe-opslag, som alt for få reagerer på, og som ikke tiltrækker kunder til din forretning. Og det bedste er, at de teknikker, du lærer i onlinekurset SKRIV TIL SoMe ikke bliver forældede og ikke er afhængige af algoritmer – for de er baseret på klassisk copywriting og handler mest af alt om psykologi.

PS: Du kan trække onlinekurset fra, hvis du har en virksomhed

– jeg har tjekket det med min revisor.