Skriv bedre tekster

Lær at skrive, så dine tekster bliver læst og husket, og så din målgruppe og potentielle kunder siger “wauw, hvor er det godt skrevet!” Med ‘Skriv bedre tekster’ får du en værktøjskasse med de samme universelle skriveredskaber og modeller, som professionelle copywritere, journalister og tekstforfattere bruger.

Skriv bedre • nyhedsbreve •  blogindlæg • opslag til de sociale medier • annoncer • salgssider • mails • hjemmesidetekster 

Skriver du godt? Og bliver dine budskaber rent faktisk læst og husket?

Eller sidder du ofte med følelsen af, at dine tekster ikke bliver helt så gode, som du havde forestillet dig?

Føler du, at du skriver lidt for kedeligt?

Og drømmer du om en mere sikker skrivestil?

At skrive godt kræver IKKE, at du har talent, er super kreativ eller har mange års erfaring som tekstforfatter. Det “bare” de rette redskaber, og at du ved, hvordan man skruer en god tekst sammen. Og det er lige præcis det, som ‘Skriv bedre tekster’ kan hjælpe dig med!

Kan du skrive, så din målgruppe gider at læse med? Og får du ofte kommentarer som “virkelig godt skrevet!”

… eller er du sådan én man scroller forbi, deleter og glemmer alt om igen?

Hej – jeg hedder Gitte Stounberg!

Gitte Stounberg - skrivekurser

Det har aldrig været vigtigere at kunne skrive godt. At kunne skrive, så det fænger, og så det er dine opslag på de sociale medier, dine nyhedsbreve og dine blogindlæg, der bliver læst.

Jeg er uddannet journalist, og jeg har skrevet mig til resultaterne i min egen forretning. Fx kan jeg prale med (yes, jeg praler, for jeg tror ikke på janteloven), at jeg:

  • Sender nyhedsbrev ud til over 4.500 mennesker med en åbningsrate på 50-60%.
  • Har solgt 500+ onlinekurser, e-bøger og bøger om at skrive.
  • Har skrevet mig til synlighed på de sociale medier – og det har givet mig så mange konsulentopgaver, at jeg ofte må sige nej.
  • Er blevet interviewet i landsdækkende radio, fordi et af mine opslag på de sociale medier gik viralt.

Jeg har 10+ års erfaring med at skrive professionelt og har skrevet alt fra journalistiske artikler til PR og markedsføringstekster. Både for min egen og andres virksomheder. Og siden 2018 har jeg også undervist selvstændige samt kommunikations- og marketingansatte i at skrive.

Det at skrive er et håndværk – og mit mål er at gøre det nemt for dig at skrive bedre tekster.

Skriver du nyhedsbreve, blogindlæg, opslag til de sociale medier eller [indsæt selv teksttype]?

Og vil du lære …

  • Hvordan du nemt kan forvandle en ellers kedelig overskrift?
  • Hvilket ord du skal fokusere på, hvis du vil opgradere dine tekster?
  • Hvilke 11 måder du kan kickstarte en tekst på?
  • Hvordan du med et simpelt greb gør kedelige emner spændende?
  • Hvordan du skriver call to actions, der virker?
  • Hvordan du nemt bygger din tekst op inkl. modeller til, hvad der skal stå hvor?
  • Hvordan du skriver skarpe budskaber og skærer fra?
  • Hvordan du skriver nærværende og sikkert, så folk får mere lyst til at læse? Og hvad du skal undgå, hvis du ikke vil skrive tørre, kedelige og træls tekster?

Med ‘Skriv bedre’ får du en hands on værktøjskasse i form af en bog. Den er designet, så den er nemt at slå op i, nem at læse og nemt at ha’ med.

Og du får også masser af eksempler og worksheets i et online univers, så du kan nørde og øve dig på de forskellige teknikker samt en digital version af bogen. 

Når du køber bogen ‘Skriv bedre’ får du en værktøjskasse på 130 sider sat op i et overskueligt A6 format, så den er let at slå op i. 

Med ‘Skriv bedre’ får du:

 

G

20 universelle skriveredskaber

Lær hvilke universelle greb, der kan gøre enhver tekst mere fængende, og hvilke knapper du kan skrue på for at få flere til at læse din tekst og huske dit budskab.

G

7 klassiske skrivemodeller

Simple opskrifter som du kan bruge til strukturere dine tekster; fx nyhedsbreve, blogindlæg, sælgende testimonials, opslag på de sociale medier, annoncer eller salgssider som denne.

G

Gode skrivevaner og pro-tip

Med et par gode skrivevaner og pro-tip, vil du opleve, at det bliver både sjovere, nemmere og hurtigere for dig at skrive + få ideer til, hvad du skal skrive om.

 

G

Ekstra online øvelser og workssheets

Når du køber ‘Skriv bedre’ får du adgang til ekstra online øvelser og worksheets, som du kan printe og bruge. Ligesom du også kan downloade en digital version af  bogen, der er optimeret til brug på mobil.

  •  

Hvad siger dem, der allerede HAR fået fingrene i de universelle skriveredskaber?

Bliver det ikke sværere at skrive, hvis jeg skal følge en masse regler?

“De universelle skriveredskaber, har sparket gang i min kreativitet, og jeg har fået lyst til at skrive på et af de nyhedsbreve jeg skal sende i denne uge. Selvom det først skal ud torsdag! 

Gittes bog er meget konkret og brugbar hvis du skriver nyhedsbreve, opslag til sociale medier, hjemmesidetekster eller alt muligt andet. Den er fyldt med gode eksempler og aha-oplevelser, der fik mig til at krumme tære, fordi jeg hurtigt kunne se at jeg lavede mange af de skrivefejl Gitte beskriver i bogen. Jeg slog til og købte bogen da jeg så Gittes første annonce. Fordi jeg har fulgt hende og ved hun er pisse dygtig.”

Tina Westergaard, blogger

“Et oplagt redskab til at trykprøve mine tekster, særligt på sociale medier”

Selvom jeg arbejder med digital kommunikation og skriver tekster hver dag, kan jeg indimellem også ryge i de gængse fælder, når det kommer til at skrive godt og fængende.

Det at kunne skrive godt er en muskel, der skal trænes, og Gitte sørger for at sætte dig i sving! Bogen kan både hjælpe dig, der har svært ved at komme igang og dig, der trænger til et brush-up i at skrive tekster, der fanger din læser. Er disciplinen ny for dig, vil du få mange aha-oplevelser, og er du mere erfaren, får du (måske) et rap over nallerne og bliver mindet om et par af de dårlige vaner, der har sneget sig ind.

Astrid Refsgaard, Genklang kommunikation

“Jeg fik meget mere end forventet!”

“Jeg forventede et sammenkog af de tips og tricks hun allerede har delt, men der var meget mere i det. Der er intet mindre end 21 gode råd. Først fakta/påstand, efterfulgt af en forklaring, og til sidst eksempler.

Jeg har hele mit liv fejlagtigt troet at en tekst blev bedre, hvis der var en masse fine flotte fremmedord, og tillægsord. Med Gittes skriveguide ved siden af mig, og de små læresætninger hun laver, ved jeg nu, hvordan jeg holder snuden i sporet, så mine tekster ikke stikker af i flere retninger, men bliver mere læsevenlige, huskevenlige og præcise. Og hvad jeg skal gøre for at fange læserne, og fastholde dem.”

Gitte Haugaard, 2Tal Regnskab

“Din bog har været meget befriende for mig”

“Jeg har været meget fokuseret på at skulle skrive professionelt og fagligt. Men det har også skabt tunge tekster. Er sikker på at min dansklærer ville vende sig i graven. Men der kommer noget flow og energi, når jeg skriver mere som jeg ville sige det.”

Sara Fog, www.magicalArt.dk

‘Skriv bedre’ er til dig, der er selvstændig eller ansat inden for kommunikation og marketing og fx skriver:

  • nyhedsbreve
  • blogindlæg
  • opslag til de sociale medier
  • annoncer
  • salgssider
  • hjemmesidetekster.

Du skal IKKE købe ‘Skriv bedre’, hvis du leder en tør teoribog.

‘Skriv bedre’ er til dig, der gerne vil ha’ en værktøjskasse med gennemprøvede strategier og teknikker, som du kan ha’ liggende ved siden af dig på skrivebordet. Som du kan slå op i igen og igen for at finde de simple tekstforfatter-tricks, der kan forvandle din tekst fra småkedelig til sådan én, der bliver læst og husket.  

Din investering i at skrive bedre er kun 995 + moms 

Det svarer sådan cirka til et halvt nyhedsbrev skrevet af en dygtig tekstforfatter – forskellen er bare, at du her får enkle redskaber (som alle kan bruge) til at gøre det selv.

Så snart du har klikket køb, får du adgang til en digital version af ‘Skriv bedre’ + online worksheets og skriveøvelser. Bogen bliver sendt til dig, så du har den i løbet af 5-10 hverdage.

Kun 9 stk på lager

Skriv bedre tekster

BONUS

Få guiden ‘Skriv dig til mere salg’ gratis med.

Guiden består af 48 sider med konkrete vejledninger og eksempler på, hvordan du kan skrue op for de faktorer, der gør dit tilbud uimodståeligt. Helt uden at du bliver en irriterende og pushy sælger-type.  For det handler hverken om at overdrive eller smøre tykt på. Det handler om at være ærlig og autentisk. Og om at fremhæve det rigtige.

Guiden indeholder:

➤ genveje til at skrive, så du connecter med din målgruppe

➤ tekstforfattertricks til at gøre din målgruppe mere interesseret

➤ teknikker til at fjerne indvendinger mod at købe

➤ overblik over, hvilke knapper du kan skrue på for at gi’ folk lyst til at købe, og hvordan du helt konkret gør. 

Værdi 545 kr. + moms.

Er du god til at skrive? Er du sikker? For ellers risikerer du, at … 

  • … din målgruppe synes du er uinteressant.
  • … bruge penge på annoncer som ikke virker.
  • … bruge tid på nyhedsbreve eller blogindlæg, der aldrig bliver læst.
  • … dine foldere m.m. lander direkte i skraldespanden.
  • … dit budskab dit budskab ikke trænger igennem – og at du ikke kommer til at gøre den forskel, du gerne vil.
  • … de videoer, du deler, aldrig bliver set … for selv når det ikke handler om at skrive, så handler det stadig om det, for dine videoer og alt muligt andet præsenterer du jo også med en lille tekst.