
online workshop den 6. januar 10-12.00
Deler du indhold baseret på de idéer, du tilfældigvis kan få?
Der er nogle der tilfældigvis klarer sig ekstremt godt på de sociale medier.
Men for de fleste kræver det mere end held.
Og uanset hvad kan en målrettet indsats øge dine resultater. Det kræver blot, at du ved, hvad du vil. Og at du lægger en plan.
På to timer kan du lave en plan for indhold til en måned … eller et kvartal, hvis du er flittig.
Det er fint at skrive og dele opslag, når du er inspireret. Det er super. For det er typisk opslag fyldt med energi og mening, fordi man kan mærke, at du har noget på hjerte. Det er stærkt og godt.
Men hvis du kun deler noget, når inspirationen rammer, så risikerer du, at du:
- giver og giver uden at få de store resultater ud af det
- ikke deler det indhold, der bedst understøtter din forretning
- bruger mere tid, end du behøver
- pludselig er tavs i flere uger, fordi du er løbet tør for ideer.
Hvis dit indhold til sociale medier er planlagt begrænser det ikke din frihed til at dele det, du har på hjerte. Men du får friheden til at følge en god en idé eller pludselig inspiration. Ligesom du uden at ha’ dårlig samvittighed kan fokusere på andre opgaver, når der er længere imellem idéerne.
På online workshoppen får du hjælp til at lave en målrettet indholdsplan baseret på dine mål for den kommende måned eller mere. Du lærer også, hvordan du sætter dit indhold op til automatisk udgivelse. Så du sikrer, at du når dine mål og ikke er afhængig af at få gode idéer hver dag.
FOKUS: Med en content plan sparer du tid, fordi du ikke skal bruge energi på sociale medier hver dag. Men du sikrer også fokus, så du når dine mål, og du giver dig selv friheden til at være kreativ, når det passer dig
I løbet af to timers online workshop laver vi en plan for dit indhold en måned frem (eller mere, hvis du er flittig):
Målrettet planlægning
Hvordan udarbejder du NEMT en indholdsplan baseret på dine mål?
Undervejs i workshoppen lærer du om de forskellige steps i planlægning, og hvad årsagerne er til at planlægningen ofte fejler. Du kommer til at lære, hvordan du med forskellige metoder kan lave mere eller mindre fleksible planer for dit eget indhold. Der findes nemlig ikke én rigtig måde at gøre det på. Og hvilken metode, der passer dig er et temperamentsspørgsmål.
Derudover får du overblik over de forskellige planlægnings-programmer, så du kan finde det, der passer til dit behov og fremover sætte dit indhold op til automatisk udgivelse.
Kreativ på kommando
Hvis du har svært ved at planlægge, fordi det er svært at få idéer eller skrive mange opslag på én gang, så bliver du glad for denne del af workshoppen.
Du lærer nemlig:
1. Hvordan du brainstormer målrettet:
Så du med udgangspunkt i dine mål nemt kan få idéer til indhold, som din målgruppe vil elske. Fordi du ved, hvor du skal lede, og hvilke spørgsmål du skal stille dig selv.
2. Hvordan du skriver og bliver kreativ på kommando:
Du behøver ikke vente på inspiration! Du kan lære at tvinge inspirationen frem, når du skal bruge den. Og det bliver dine opslag ikke dårligere af – tværtimod – for det handler mest af alt om at gå rigtigt til opgaven med at skrive.
Work time
Når du går fra workshoppen har du en færdig plan og overblik over dit indhold mindst en måned frem.
… og det er altså en plan, der understøtter dit mål om fx:
- flere følgere
- flere reaktioner på indhold
- flere tilmeldinger til nyhedsbrevet
- salg
- [indsæt selv]
… så du fremover ikke bare deler en masse gratis værdi uden at få noget ud af det.
Psst! Du behøver ikke ha’ en masse idéer klar for at være med.
Dem finder vi sammen på workshoppen.
Skal 2022 være året hvor du ikke har dårlig samvittighed over ikke at få delt nok på de sociale medier, fordi du ikke lige kan få en god idé eller har for travlt i en periode?
Din investering i at kickstarte 2022 med en stærk tilstedeværelse på de sociale medier er 995 kr. + moms.
Ud over workshoppen på 2 timer får du også:
-
Mini-guide til at skrive fængende opslag på sociale medier
- En liste med MASSER af indholdsidéer til værdiskabende content ud fra forskellige målsætninger.
Praktiske informationer
Workshoppen er en online workshop og foregår over Zoom. Det betyder, at du kan gennemføre workshoppen i din pyjamas på din sofa … eller fra dit kontor, hvis det er mere din stil. Det er op til dig.
Du får tilsendt en faktura med en bekræftelse straks efter køb.
Dagen før workshoppen vil du få tilsendt et link til Zoom samt en workbook, som du skal bruge på.
Hvis du ikke kan være med live, så vil du få mulighed for at se workshoppen på replay.
Du vil også først få adgang til de 3 bonusser dagen før workshoppen – det giver nemlig ikke mening, at du bruger tid på dem, før dit indhold er planlagt-