lægger man mærke til dit budskab?

Synlighed og værdiskabende content gør det nemmere at sælge – og det bliver vigtigere og vigtigere at kunne skille sig ud

Oversér du denne mulighed for markedsføring på et lille budget?

Oversér du denne mulighed for markedsføring på et lille budget?

Har du et gigantisk markedsføringsbudget, og har du det helt fint med det, så er denne artikel ikke for dig. Denne artikel er for dig, der gerne vil nå langt på et lille budget Der er masser af muligheder for at markedsføre din virksomhed på et lille budget. Og siden...

Sådan tester du, om din overskrift er god nok

Sådan tester du, om din overskrift er god nok

En overskrift er nok det allervigtigste element i dine tekster. For hvis ikke din overskrift spiller, så kan resten være lige meget. Her får du en super simpel test til at tjekke, om din overskrift er god nok Forestil dig at du har skrevet verdens bedste tekst. Men at...

5 typiske PR-fejl, du ikke må begå

5 typiske PR-fejl, du ikke må begå

Har Du prøvet at skrive en pressemeddelelse, som ikke er kommet i et eneste medie? Har du undret dig over, hvad du mon gør forkert, Og hvordan man egentlig fanger journalisternes opmærksomhed?Jeg hjælper løbende soloselvstændige og større virksomheder med at lykkes...

Hvis ingen reagerer, så gør du noget forkert

Hvis ingen reagerer, så gør du noget forkert

Skriver du så det fænger? Dine tekster er afgørende for konverteringen på dit website, åbningsraten på dine nyhedsbreve og engagementet blandt dine følgere. Og det gør en overraskende stor forskel, om du skriver som det fænger eller kommer til at formulere dig i stift...

Kan du fange din målgruppes opmærksomhed?

Jeg hedder Gitte Stounberg, og jeg er journalist og tekstforfatter.  Jeg underviser selvstændige samt kommunikations- og marketingansatte i at skrive og i at bruge storytelling og content marketing til at tiltrække kunder. Tiden med overfladisk salg er forbi. Det handler i stedet om at fokusere på autencitet og ægte værdi.