lægger man mærke til dit budskab?

Synlighed og værdiskabende content gør det nemmere at sælge – og det bliver vigtigere og vigtigere at kunne skille sig ud

Skriv dig til resultater

Skriv dig til resultater

Det kan sagtens svare sig at være god til at skrive. Læs med her, og se et par konkrete eksempler på resultater, jeg har opnået blot med velvalgte ord. Da jeg startede som selvstændig, var jeg jaloux på dem, der kunne undervise i at lave video. Jeg misundte dem, der...

Lad være med at give algoritmerne skylden for manglende rækkevidde

Lad være med at give algoritmerne skylden for manglende rækkevidde

Har du nogensinde give en algoritme skylden for manglende engagement og rækkevidde på de sociale medier? Har du nogensinde tænkt, at det var Facebooks, Instagrams eller LinkedIns algoritmes skyld at alt for få så dit opslag og endnu færre reagerede på det? Så er der...

Sådan får du flere til at læse det, du skriver

Sådan får du flere til at læse det, du skriver

Det er de færreste af os, der læser en tekst fra den ene ende til den anden. HEr får du svaret på, hvad du kan gøre for at få flere til at læse mereDu skal ikke regne med, at folk læser alt det, du har skrevet fra den ene ende til den anden. Det er de færreste, der...

Stjæl fra journlistens værktøjskasse, når du laver content

Stjæl fra journlistens værktøjskasse, når du laver content

Hvis du gerne vil have mere opmærksomhed med dit content, så kan du lade dig inspirere af nogle af de metoder, som journalisterne bruger Måske drømmer du om at skrive et blogindlæg, der bare bliver delt og delt og delt? Eller måske håber du på at forfatte et opslag på...

Har du svært ved at skrive dine tekster?

Har du svært ved at skrive dine tekster?

Dit mindset er afgørende, når du skriver. hvis du hele tiden fortæller dig selv, at det er svært at skrive, og at du ikke kan ... ja, så bliver det heller aldrig anderledes"Jeg er ikke så god til at skrive."  "Det tager altid SÅ lang tid."   Har du nogensinde...

Kan du fange din målgruppes opmærksomhed?

Jeg hedder Gitte Stounberg, og jeg er journalist og tekstforfatter.  Jeg underviser selvstændige samt kommunikations- og marketingansatte i at skrive og i at bruge storytelling og content marketing til at tiltrække kunder. Tiden med overfladisk salg er forbi. Det handler i stedet om at fokusere på autencitet og ægte værdi.