8 opskrifter på succesfulde SoMe-opslag
Sådan skriver du succesfulde opslag til de sociale medier – igen og igen
Hvordan skriver du, så folk rent faktisk læser?
Hvordan kan du skrive om det samme igen og igen og igen på nye måder?
Og hvordan stiller du et spørgsmål i slutningen af dine opslag, der rent faktisk resulterer i svar?
Skyd genvej til SoMe-opslag, der rent faktisk bliver læst og skaber engagement!
8 opskrifter på succesfulde SoMe-opslag’ er en værktøjskasse, som du kan bruge til at få styr på, hvad der skal stå hvor. Hvordan du starter fængende, fastholder interessen OG får folk til at kommentere, like, dele … eller til at klikke og finde deres dankort frem.
Du får:
- 8 SoMe-skrivemodeller som du kan bruge til at skrive forskellige og fængende opslag til Facebook, Instagram og LinkedIn
- masser af ideer til, hvordan du kan skrive om det samme på nye måder igen og igen
- forståelse hvordan ethvert godt opslag er bygget op
- en lektion i, hvordan du udnytter scroll-stopper effekten
- de 4 ting, der får folk til at stoppe op og reagere på netop dine opslag på de sociale medier.
Din investering i 8 opskrifter på fængende SoMe-opslag, der rent faktisk bliver læst er 495 kr. + moms

Hej! Jeg hedder Gitte Stounberg!
98% af mine kunder finder mig sociale medier som Facebook, Instagram eller LinkedIn. Fordi jeg kan skrive opslag, der får folk til at stoppe op. Og som får dem til at læse og engagere sig.
Min synlighed på de sociale medier har også betydet, at jeg flere gange er blevet kontaktet af journalister … og er blevet omtalt i både landsdækkende radio og en ordentlig bunke dagblade.
Jeg har arbejdet med synlighed og salg på de sociale medier i over 10 år. Jeg har prøvet en masse af. Og begået en masse fejl, så jeg også ved, hvad man ikke skal gøre.
Klik på linket, hvis du gerne vil ha’ 8 opskrifter til at skrive opslag, der bliver læst!

Phillip er freelance tekstforfatter og skriver for kunder:
“De 8 SoMe-opskrifter kommer til at være et rigtig godt redskab i min værktøjskasse, når jeg skal skrive for mine klienter, da en god del af reklame i dag foregår på de sociale medier. Jeg har før taget kurser hos Gitte, og jeg er vild med hendes måde at lære fra sig på.”
Phillip Dalby – freelance tekstforfatter
Gitte er revisor og markedsfører sig via sociale medier:
“8 opskrifter der kan gøre mit liv nemmere! Ja tak! Jøsses en lækker investering! Det er 100 procent det, jeg har haft brug for! Opskrifter jeg kan hive frem og bruge til at lave endnu bedre opslag! Alle opskrifterne kan jeg printe ud, og have liggende så jeg kan tage dem frem når jeg har brug for dem! Det er så enkelt og ligetil. Genialt!”
Gitte Haugaard, 2Tal-Regnskab
Sara er kunstner og sælger blandt andet sine tegninger og plakater via de sociale medier:
“Er vildt begejstret som altid! Skal helt sikkert bruge de 8 opskrifter som kladde, hver gang jeg laver opslag”
Sara, Magical Art
Psst … du kan også bruge de 8 opskrifter til at skrive dine mails, dine blogindlæg, salgssider og hjemmesidetekster. Vil du ha’ adgang med det samme?