Hvad skal du dele i dag på Facebook? På Instagram? Eller på LinkedIn? Og hvad skal du skrive på din blog og i dine nyhedsbreve?

Hvis du har en virksomhed, et personligt brand eller er ansat til at lave content, så skal der løbende deles indhold og skrives opslag.

Igen og igen og igen.

Det betyder, at du skal ha’ idéer.

Nye idéer. Igen og igen.

… så du kan skrive opslag, der resulterer i opmærksomhed og salg … og som er spændende at følge med i for din målgruppe, så de fortsat gider at følge med. Og like. Og kommentere. Og klikke på dine links, afgive deres email-adresse eller indtaste deres dankortoplysninger.

Det handler ikke bare om at dele noget, men om at dele det rigtige!

Med onlinekurset 101 content ideer får du:

  • idéer og ekstra tricks til, hvordan du kan få flere følgere helt organisk – helt uden at bruge en formue på annoncering.
  • idéer til sælgende opslag og tips til at sælge mere – helt uden at være pushy og træls. 
  • idéer til indhold, når det helst skal gå lynhurtigt.
  • idéer til opslag, der styrker dit brand og dit autoritet som ekspert.
  • … og idéer til, hvordan du kan øge engagementet på dine opslag (= få flere likes og kommentater) samt bygge en stærk relation til dine følgere.

Og bare rolig. Du får ikke bare en liste med tilfældige idéer, hvor der står, at du skal dele en behind the scene, dele at det er en internationel et-eller-andet-dag og i øvrigt huske at fortælle om dig selv.

Du får også eksempler og ekstra små hacks til at få mere ud af dine opslag.

Ligesom onlinekurset lærer dig, hvordan du skal bruge idéerne og forvandle dem til fantastisk indhold, der passer til lige præcis din forretning. Du lærer, hvad du egentlig skal dele, og hvordan du finder de content sweet spots, der gør, at du kan nå selv de vildeste mål på sociale medier.

EKSTRA BONUS: Kan du skrive, så dine følgere STOPPER OP og rent faktisk LÆSER og REAGERER på dine opslag?

Hvis du køber onlinekurset ‘101 content idéer’ nu, får du denne mini-guide med:

LÆR AT SKRIVE BEDRE OPSLAG👇

Få opskriften på fængende opslag. Guiden indeholder en skabelon, som du kan bruge til at bygge ALLE dine opslag op efter, og du får idéer til at starte dine opslag med scroll-stopper-effekt, teknikker til at skrive fængende og slutte med effektive call to actions, der rent faktisk virker.

Det er ikke kun fra børn og fulde folk, man skal høre sandheden
– du kan også høre den fra dem, der allerede har købt

En game changer: Solveig har fået idéer til flere måneders indhold 

Jeg har kun kigget lidt i materialet, men jeg har allerede fået ideer til flere måneders indhold, TAK. Jeg købte, fordi jeg manglede et sted, som samlede ideer til, hvad jeg skal dele – nu skal jeg bare slå op ét sted og så har jeg evig inspiration. Jeg vil gerne blive bedre til at planlægge mit content på de sociale medier og i mit nyhedsbrev – og der bliver onlinekurset 101 content ideer en ’game changer’.

– Solveig Dalgaard, juridisk rådgiver, cand.jur.

Katerina har allerede prøvet idéerne af i praksis – og de virker

Jeg stod egentlig ikke og manglede idéer til min platform, men jeg har fulgt dig længe og elsker din nærværende person, gode opslag OG din måde at sælge på i stories. Man kan sige, at jeg bruger en af idéerne lige nu. Jeg har en online workshop til salg pt, og dine teorier holder stik. Så du kan tro, at jeg har fået noget ud af det, selvom det ikke var selve content idéerne, som jeg manglede. Tak for dig. Jeg er glad for, at jeg købte. Du forklarer hammergodt.

– Katerina Jørgensen, KJ Negle

Lotte har fået kickstartet sin idéudvikling  

Det er lige, hvad jeg har brug for til at kickstarte min idéudvikling. Er ved at lave det første opslag klar om 3 ting, jeg ville ønske, jeg havde vidst, da jeg skiftede karriere.

– Lotte Stjerne, Karrierecoach 

Din investering i at nå dine mål på sociale medier er 495 kr + moms

 

 

Praktiske informationer: Onlinekurset indeholder videolektioner og skriftligt materiale, som ligger på en online kursusplatform. Du bestemmer selv, hvornår du vil gennemføre kurset, og du kan se det og vende tilbage til materialet så tit, det passer dig. Efter køb vil du med det samme modtage en mail med dit personlige login til kurset. 

Hvad skal du skrive om …?  

… og hvad skal du skrive for at få opmærksomhed og få folk til at læse dine tekster? Det lærte jeg, da jeg for snart 10 år siden uddannede mig som journalist.

Det sjove er, at det er præcis de samme teknikker, jeg bruger til at få idéer til content, som jeg brugte til at få idéer til spændende artikler og tv-indslag.  Det er de samme teknikker, jeg bruger til at skrive fængende opslag, og som jeg har brugt til at bygge mit eget brand på de sociale medier. Og ikke mindst en virksomhed, som jeg lever godt af. Og det er selvfølgelig de teknikker, som jeg underviser i på mine online skrive- og ‘skriv til SoMe-kurser’.

Vil du ha’ adgang til listen med content idéer og mini-guiden til at skrive bedre og mere fængende opslag?